Biçikleta dhe e-biçikleta (dhe gjithashtu skuterat elektrikë, rrugët e veçanta, hoverboard dhe monowheels): në këtë fazë “të re normale”, nevoja për të zvogëluar praninë e njerëzve në transportin publik, së bashku me atë po aq themelore për të shmangur një përdorim të pakalueshëm të makinave dhe mjetet ndotëse, dekretuan fillimin e një “lëvizshmërie të re”. Një nga efektet e shumta të nxitimit të krijuara nga urgjenca Covid-19 tani është bërë një sfidë e re, e domosdoshme e përshtatjes së qyteteve dhe njerëzve me realitetin e ri që kërkon të mësuarit qe të jetoni me virusin, duke pritur kohë më të mira.
Dekreti i rindërtimit i shpallur nga qeveria italiane, ndërhyri gjithashtu masivisht në këtë sektor, duke siguruar stimuj për blerjen e automjeteve të listuara më lart, duke parashikuar një ndarje prej 120 milion euro për të lehtësuar lëvizjen e re. Cili është “bonusi i biçikletës”? Eshtë një kupon lëvizshmërie”, e riemëruar tashmë” bonus i biçikletës “, i cili mbulon 60% të kostos së blerjes së biçikletave (përfshirë ato me bateri), skuterave, hoverboardave, etj. për një vlerë maksimale prej 500 euro.
Masa e mesiperme e qeverise italiane sjell me vete një risi, në krahasim me ato që u thanë ditët e kaluara, pasi është retroaktive. Bonusi është në të vërtetë i vlefshëm për blerjet e bëra nga 4 maji deri më 31 dhjetor 2020. “Kuponi i lëvizshmërisë”, thuhet në dekret, “mund të kërkohet vetëm një herë”.
Marre nga Gazzetta.it