Në më pak se tre minuta, një makinë me energji të re do të dalë nga linja e prodhimit në fabrikën “GAC Aion”, një degë e “Guangzhou Automobile Group” (Grupi GAC), shkruan “Xinhua”.
Fabrika, e ngritur në vitin 2017 në qytetin jugor kinez Guangzhou, është ndër më të hershmet e dedikuara për prodhimin e makinave elektrike të zgjuara dhe të pastra në Kinë. Sot, uzina prodhon rreth 620 automjete çdo ditë.
Guangzhou, tashmë qyteti kryesor i Kinës për sa i përket makinave të prodhuara, është bërë një pikë qendrore për prodhimin e automobilave inteligjentë të pajisur me teknologji të tilla si telekomandë me bazë 5G, telematikë automjetesh dhe drejtimit autonom.
Në vitin 2019, Guangzhou ishte ndër qytetet e para që miratoi testimin e sistemeve pilot autonome në rrugët publike. Deri më tani, janë grumbulluar një total prej rreth 2.55 milionë km të dhëna të drejtimit autonome.
Në korrik, qyteti nisi një skemë pilot të automjeteve autonome që është planifikuar të drejtojë pesë faza testimi deri në vitin 2025. Automjeteve nga firmat që drejtojnë autonome do të duhet të kryejnë teste në mjedise të përziera të trafikut ndërsa operojnë shërbime të ndryshme.
Muajin e kaluar, Guangzhou miratoi një plan për të vendosur 50 autobusë me ngarje autonome për të operuar në gjashtë rrugë në të gjithë qytetin.
“Politikat e hapura në Guangzhou kanë mundësuar një zinxhir industrial të zhvilluar mirë,” tha Xia Heng, bashkëthemelues i prodhuesit të automjeteve elektrike me bazë në Guangzhou, Xpeng.
Xia vuri në dukje se zhvillimi i shpejtë i kompanisë është mbështetur nga grupimi i linjave tradicionale të montimit të automobilave nga Guangzhou, ofruesit e pjesëve të këmbimit dhe kompanitë novatore.