Vullnetarët në një anije gjermane për shpëtimin e refugjatëve janë të vendosur për të ndihmuar një anije të marrë nga aktivistët e ekstremit të djathtë që u bllokua në Mesdheun Qendror.
“Syri i Detit” tha policia italiane, deklaroi se C-Star, drejtuar nga një grup anti-imigracioni që e quan veten “Defend Europe”, kishte pësuar një dështim mekanik dhe nuk mund të manovronte.
Një zëdhënës i “Sea-Eye”, i cili është ndër ata që janë akuzuar për “bashkërendim” me kontrabandistët e popullit libian, tha se ishte i gatshëm të ofronte ndonjë ndihmë të nevojshme.
Michael Buschheuer, kryetari i “Sea-Eye”, tha: “Për të ndihmuar një anije është detyrë e dikujt në det, pa marrë parasysh origjinën, racën, fenë apo besimet e tyre”.
C-Star thuhet se refuzoi ndihmën.
“Syri i Detit mori një kurs drejt C-Star dhe mori kontakt me ekstremistët e krahut të djathtë por ata refuzuan ndihmën”, tha një zëdhënës, sjell në shqip Lexo.al.
“Sipas udhëzimeve të Qendrës së Bashkërendimit të Shpëtimit Detar [në Romë], Syri i Detit vazhdon kërkimin e tij për anijet që janë duke u mbytur.”
“Mbrojtja e Evropës” konfirmoi se anija po vuante një “problem të vogël teknik” që po zgjidhej.
“C-Star pati një problem të vogël teknik gjatë natës,” tha një zëdhënës, duke thënë se motori i tij ishte ndalur kështu që mund të fiksohej”.
Grupi, një degë e lëvizjes nacionaliste të bardhë identitare, mbështeti anijen e saj me pretendime se do të targetonte “OJQ-të kriminale … që nuk janë asgjë më pak se unaza e trafikimit njerëzor ndërkombëtar”.
“Defend Europe” pretendon shpëtimin e refugjatëve nga Deti Mesdhe, ku më shumë se 2,400 burra, gra dhe fëmijë janë mbytur deri tani këtë vit, e kjo është pjesë e një “pushtimi” që rrezikon kontinentin.
Misioni ka qenë i mbushur me vështirësitë që e kanë bërë të vonojë për disa javë, duke e kaluar nisjen në Qipro nga Sicilia, ku aktivistët anti-racistë dhe gazetarët ishin mbledhur muajin e kaluar.
C-Star, një anije e regjistruar, u ndalua në Kanalin e Suezit për kontrolle sigurie para se të udhëtonte në Qipron veriore, ku anëtarët e ekuipazhit u arrestuan mbi personat që kontrabandonin akuzat.
Ata u liruan më vonë pasi pretendonin se anëtarët e ekuipazhit të Sri Lankanit në bord ishin marinarë fillestarë të cilët duhej të zbrisnin në Egjipt.
Grupet humanitare ngritën shqetësimin se Defend Europe mund të rrezikojë jetën në Mesdheun Qendror nëse ndërpret misionet e shpëtimit, por grupi tani pretendon se ajo thjesht “monitoron” aktivitetin e OJQ-ve dhe do të kryejë shpëtimin e refugjatëve nëse është e nevojshme.
Deri më tani, aktivistët në bord kanë bërtitur në anije humanitare përmes megafoneve dhe ulëritur ndaj ekipeve të tjera, përfshirë edhe bamirësinë spanjolle Provactiva Open Arms, duke i urdhëruar ata të largohen nga zona e kërkimit dhe shpëtimit.
Robert Timm, një anëtar gjerman i grupit, i tha The Independent se C-Star nuk do te nderhynte me operacionet humanitare.
“Nëse jemi thirrur, ne do të ndihmojmë,” shtoi ai. “Por ne do të sigurohemi që ata [migrantët] nuk do të shkojnë në Evropë”.
Timm pretendoi se C-Star do të merrte azil kërkuesit në “portin më të afërt afrikan të sigurtë”, në vend të Italisë dhe e quajti Tunizin si një mundësi, edhe pse autoritetet e Tunizisë nuk besohet se kanë rënë dakord për planin.
Ai hodhi poshtë etiketën e së djathtës ekstreme që aplikohej në grup dhe e quajti “Defend Europe” një “lëvizje demokratike”, duke shtuar: “Mund të jeni kundër emigracionit në Evropë dhe nga ana tjetër mund të jeni të mëshirshëm me njerëzit që mbyten”.
Aktivisti pohoi se organizata e tij do të ndihmonte në zbatimin e një kodi të sjelljes të imponuar nga Italia, të cilin vetëm tre nga tetë grupet që operojnë me anijet e shpëtimit, e kanë nënshkruar.
Timm pretendoi se Defend Europe ka shumë dëshmi për të mbështetur pozicionin e saj, por studimet duke përfshirë një raport të kohëve të fundit nga një komision i Dhomës së Lordëve nuk kanë gjetur ndonjë dëshmi të veprimtarisë së OJQ-ve që shkaktojnë vdekje apo kalime të rritura.
Hulumtimet kanë zbuluar se misioni i BE-së për operacionin anti-kontrabandë mund të rrisë normat e vdekjes duke shkaktuar kontrabandistët që të kalojnë nga anijet prej druri në anijet e pakta që nuk mund të mbijetojnë në kalimin e pabesë në Itali.
Prokurorët në Sicili kanë urdhëruar konfiskimin e një prej tetë anijeve shpëtuese humanitare që veprojnë në Mesdhe – Luventa – mbi akuzat se ekuipazhi i tij kishte kontakt me kontrabandistët libianë.
Ambrogio Cartosio, një prokuror publik nga Trapani i Italisë, tha se kishte prova që disa anëtarë të bamirësisë gjermane Jugend Rettet kishin kontakte me kontrabandistët gjatë një incidenti në shtator dhe dy të tjerë në Qershor. Por ai theksoi se nuk kishte dëshmi të grupit që merrnin para nga trafikantët libianë dhe asnjë tregues i një komploti më të gjerë ndërmjet dy grupeve – një teori e preferuar e së djathtës evropiane.
“Bindja ime personale ishte se motivi është humanitar, ekskluzivisht humanitar,” tha z. Cartosio. “Do të ishte fantazi të thuhet se ka pasur një plan të koordinuar ndërmjet OJQ-ve dhe trafikantëve libianë”.
BE është duke trajnuar dhe pajisur rojet bregdetare libiane, që akuzohen vetë për vrasjen, rrahjen dhe abuzimin e emigrantëve, dhe ka dhënë miliona paundë ndaj qendrave të ndalimit dhe kontrolleve të tjera nga qeveria e brishtë Libiane e Marrëveshjes Kombëtare.
Kombet e Bashkuara kanë paralajmëruar për përdhunim, abuzime, punë të detyruar, rrëmbim dhe shpërblim të përhapur në vend, ku kontrabandistët kanë zgjeruar një tregti fitimprurëse në kaosin e luftës civile libiane.
Libia tani është pika kryesore e nisjes për anijet e mbingarkuara në Europë, ku gati 120,000 emigrantë kanë arritur deri më tani këtë vit, kryesisht nga Nigeria, Guinea, Bangladeshi, Siria, Bregu i Fildishtë dhe vendet e tjera afrikane sub-Sahariane.
Përktheu redaksia Lexo.al – Marrë nga “The Indipendent“: