China Tourism Group Corporation Duty Free, e cila operon më shumë dyqanet pa doganë në Kinë, bëri të enjten debutimin e saj tregtar në bursën e Hong Kongut pasi grumbulloi 16.2 miliardë dollarë Hong Kong (rreth 2.1 miliardë dollarë amerikanë) të ardhura në listën më të madhe të qendrës financiare deri më tani këtë vit, njofton Xinhua.
Kompania, tashmë e listuar në Bursën e Shangait, emetoi rreth 102.8 milionë aksione dhe vendosi çmimin e saj fillestar të ofertës publike në Hong Kong (IPO) në 158 dollarë Hong Kong (20.14 dollarë amerikanë) për aksion.
Nëntë investitorë gurthemeli pranojnë të abonohen për ofertën, sipas prospektit të kompanisë. Midis tyre, China State-Owned Enterprise Mixed Ownership Reform Fund Co. Ltd kryeson me 150 milionë dollarë amerikanë, e ndjekur nga 100 milionë dollarë amerikanë nga gjigandi i kozmetikës Amorepacific Corp i Koresë së Jugut.
E themeluar në vitin 1984 dhe pas gati 40 vitesh zhvillimi, kompania me bazë në Pekin është bërë operatori më i madh i shitjes me pakicë të udhëtimeve në botë, duke u fokusuar kryesisht në shitjet e mallrave pa doganë dhe me pagesë të cilësisë së lartë, sipas prospektit.
Firma tha se operon 193 dyqane, duke përfshirë 184 dyqane në 100 qytete në 28 provinca, komuna dhe rajone autonome në kontinentin kinez, dhe nëntë dyqane pa doganë jashtë shtetit.
Firma tha se përfitoi nga politikat e favorshme të brendshme pa doganë, të cilat çuan në rritje si në të ardhurat ashtu edhe në fitimin neto në 2020 dhe 2021, pavarësisht ndikimit të pandemisë COVID-19.
Kompania raportoi të ardhura prej mbi 67.67 miliardë juanë (rreth 9.88 miliardë dollarë amerikanë) në vitin 2021, 28.67 për qind më shumë nga viti në vit.