Nga Erjon Braçe
ARMO, DEVERON, IRTC, Ligji dhe Kazani!
Dje, ne studion e gazetarit Blendi Fevziu,
u fol per ARMO-n, DEVERON-in, IRTC-ne, Ligjin dhe,
Qeverine padiskutim.
U bene llogari, duke u mbeshtetur ne “fakte”-u tha aty.
Nga kjo llogari,
doli shifra 704 milion euro detyrime fiskale dhe jo vetem!
Shifra ishte ne funksion te nje titulli:
PIRAMIDA ME E MADHE SE PIRAIDAT E VITIT 1996-1997!
Prej ketij titulli,
buroi dhe akuza e shumefishte mbi Qeverine,
madje ishte gjetur dhe nje gjykates politik aty.
Konkluzioni ishte domethenes, politik natyrisht:
DESHTIMI I ARMO-S KA LIDHJE ME EDI RAMEN DHE QEVERINE E TIJ!
Privatizimi kriminal u “pastrua”,
aktiviteti ne shkelje te ligjit nga 2008-ta deri ne 2013-ten u “pastrua”.
Gjithcka si krim dhe politike klienteliste,
u perqendrua ne vitin 2017-te dhe ju ngarkua qeverise aktuale.
Natyrisht,
nuk kam pretenduar kurre qe ne ate studio te mendohet,
te debatohet mbi fakte e te verteta dhe,
te kete nje konkluzion te qarte.
Por,
te ndertohet nje “piramide” kaq e madhe financiare,
pa ju referuar asnje dokumenti zyrtar,
kjo eshte shume.
KY QE SHIHNI NE TRE FAQE ESHTE DOKUMENT ZYRTAR!
Eshte i hartuar nga drejtoria e pergjithshme e tatimeve dhe i nenshkruar nga drejtorja perkatese.
Sipas ketij dokumenti zyrtar;
Kompania ARMO nga viti 2008-te deri ne daten 11. 01. 2018,
ka keto detyrime fiskale ne Akcize, TVSH, Takse Qarkullimi, Takse Karboni sipas sistemit informatik tatimor:
8. 415. 419. 518 leke
(tabela ne dokument tregon ndarjen e shumes sipas llojit te tatimit ose takses)
Kompania ARMO nga viti 2008-te deri ne daten 11. 01. 2018,
jashte sistemit informatik te tatimeve, ne KONTABILITET ka edhe keto detyrime:
Akcize e vitit 2009-2010 ne shumen:
2. 106. 993. 328 leke, ne rregjistrat e administrates tatimore
Akcize e vitit 2011-2012 ne shumen:
11. 239. 750. 091 leke, ne rregjistrat e drejtorise se doganave
Ne TOTAL 13. 346. 750. 091 leke
Nga ligji 33/2017 “Per pagesen dhe fshirjen/faljen e detyrimeve tatimore, detyrimeve te pagueshme ne dogane …..”,
detyrimet e AKCIZES ne shumen 11. 239. 750. 091 leke jane trajtuar sipas percaktimeve te ketij ligji.
Po keshtu,
ARMO ka perfituar nga falja automatike shumen
1. 687. 137. 107 leke, nga te cilat 1. 492. 900. 911 leke detyrime te ARMO shtet deri ne vitin 2008-te dhe, 194. 236. 196 leke te ARMO pas privatizimit.
Shoqeria IRTC deri ne daten 15. 01. 2018 ka keto detyrime fiskale:
4. 681. 881. 182 leke
Ne te vleren me te madhe e ka detyrimi per Taksen e Qarkullimit ne shumen 4. 320. 540. 464 leke.
Ne dijenine time ne cilesine e drejtuesit te komisionit te Ekonomise ne Kuvend, IRTC ka qene korrekte ne pagimin e detyrimeve deri ne mars te vitit 2017-te, kohe kur ka kerkuar zbatimin e klauzolave te ligjit per subjektet ne veshtiresi financiare, ka hyre ne nje marreveshje me tatimet per shlyerjen e borxheve te krijuara, marreveshje te cilen nuk e ka zbatuar me duke nisur nga fundi i muajit shtator, duke sjelle per pasoje te gjitha veprimet ligjore nga ana e administrates fiskale ne bllokim te aktivitetit, bllokim te llogarive dhe aseteve.
Shoqeria Deveron deri ne daten 15. 01. 2018 ka keto detyrime fiskale:
76. 063.156 leke
Ne sistemin e drejtorise se pergjithshme te doganave,
kompania ARMO ka keto detyrime fiskale:
355. 397. 811 leke Detyrim Doganor dhe,
deri ne shumen 2. 119. 024. 521 leke-detyrimi total bashke me penalitete e interesa;
kompania DEVERON ka keto detyrime fiskale:
1. 594. 621. 758 leke Detyrim Doganor dhe,
deri ne shumen 5. 065. 431. 089 leke-detyrimi total bashke me penalitete e interesa;
kompania IRTC nuk ka detyrime fiskale ne Dogane.
Keto jane detyrimet!
Nuk arrijne kurre ne 704 milion euro!
Zyrtarisht kurre!
Ne rast se ne ate studio do kish rendesi nje here te vetmen fakti,
historia e ARMO-s do ishte tjeter, krejt e ndryshme nga ajo qe u vizatua dje qellimisht e rreme pergjithesisht.
Por gjithsesi nje histori e qarte abuzimi deri kriminale.
Mbi te gjitha, pa zgjidhje prej ketyre mendimtareve ne te tilla studio.
Natyrisht, duhet te funksionoje tjeter logjike, ajo e institucioneve pergjegjese, analizes ligjore mbi fakte dokumentare per pronesine e aseteteve te kompanise, detyrimeve fiskale ndaj administrates doganore e tatimore, per te shkuar ne nje zgjidhje qe nuk merr peng e perdor punetoret per perfitime te qiramarresit te rradhes.
Poo, e kam thene, duhet gjetur hapesira ligjore per te marre pas asetin, me nje plan te qarte zhvillimi per te cuar deri ne fund ciklin e mbyllur te prodhimit e perpunimit te naftes ne vend.
Keq me vjen por,
Enno, Gjergji e Besiani-te gjithe te perfshire ne historite e naftes ne kete vend, jo vetem u provuan e deshtuan, por nuk kane asnje lidhje me interesin publik.
Po fare fare!