Filmi i regjisorit zviceran, Pierre Maillard, që zë vend në Shqipëri, sjell historinë e një fotoreporteri të luftës që kërkon të shpaguajë veten duke u ndihmuar vajzave të reja vendase për të ikur në Itali. Gjakmarrjet, kriminelët, emigrantët ilegalë, shakatë rreth diktatorit komunist, Enver Hoxha – janë klishetë e vjetra rreth Shqipërisë me të cilat regjisori zviceran e ka mbushur filmin e tij të gjatë, shkruan “Koha Ditore”.
Narracioni ku një njëri nga Evropa Perëndimore i ndihmon një vajze të re të ikë nga klani i saj barbar ballkanik nëpërmjet detit, është hyrja më e pakuptimtë që së fundmi e hasim në filma të regjisorëve të huaj, të cilët aspak nuk i njohin ritualet e zonave të thella rurale të Shqipërisë.
Për dallim nga “The Forgivness of Blood” (Falja e gjakut) dhe “Sëorn Virgin” (Burrneshat) që shpëtojnë të paktën duke përfshirë narracion dhe nuancë në performanca, “Across the Sea” sjell një aspekt gati sipërfaqësor vizual…