Qofshin fansa, kritikë, aktorë apo kineast, rastet kur një film ka marrë reagime të njejta nga njerëzit për shkëlqimin dhe suksesin e tij kanë qenë shumë të ralla.
Në 50-vjetorit e filmit “The Godfather”, aktori kryesor Al Pacino, i cili luajti kreun e fundit të familjes Corleone, Michael Corleone, dhe Robert De Niro, i cili portretizoi versionin e ri të babait të tij Vito Corleone, morën pjesë në homazhe dhe në një shfaqje të veçantë në Festivalin Tribeca në qytetin e Nju Jorkut.
Festivali Tribeca, një festival vjetor filmi i organizuar nga Tribeca Productions dhe i bashkëthemeluar nga De Niro, shfaqi një rikthim të filmit të enjten mbrëma.
Përpara shfaqjes në Pallatin e Bashkuar, Pacino u ul në skenë me Michael Hainey për të diskutuar filmin, i cili fitoi 10 nominime për çmimin Oscar ,dhe ndikimin e tij prej dekadash.
Në çmimet e Akademisë në vitin 1973, filmi ikonik i krimit fitoi çmimin e lakmuar për filmin më të mirë, së bashku me aktorin më të mirë (Marlon Brando) dhe skenarin më të mirë (Mario Puzo dhe Francis Ford Coppola).
Gjatë këtyre pesë dekadave që nga publikimi i tij, filmi ka marrë një vlerësim universal si nga kritikët ashtu edhe nga publiku, me lavdërime për interpretimet, dhe në veçanti Brando, Pacino, James Caan dhe Robert Duvall, regjia e Coppola, skenari nga Coppola dhe Puzo, kinematografia , redaktimi dhe partitura muzikore.
I veshur me të zeza; një xhaketë sportive, pantallona, bluza, shall dhe atlete, 82-vjeçari Pacino foli për jetën e tij si aktor deri në xhirimet e “The Godfather”.
Ai ishte vetëm 31 vjeç dhe kishte vetëm një film në karrierën e tij kur Coppola i propozoi atij për të luajtur Michael Corleone. Tipologjia e personazhit është po aq i mirë sa është për një aktor: kalimi nga djali i turpshëm dhe i huaji ngurrues i familjes që i shërbeu vendit të tij me nder në Luftën e Dytë Botërore, te vrasësi i paditur dhe përfundimisht shefi i pamëshirshëm i turmës së familjes Corleone.
Ai u bë filmi me fitimet më të larta të vitit 1972 dhe për njëfarë kohe ishte filmi me fitimin më të madh të realizuar ndonjëherë, duke fituar mes 246 dhe 287 milionë dollarë në arkë.
Si pjesë e shfaqjes speciale të festivalit, De Niro iu bashkua Pacinos në tapetin e kuq, duke pasur parasysh se ai luajti një rol kaq të rëndësishëm si Vito Corleone më i ri në The Godfather Part II (1974).
Dy aktorët ikonë qëndruan krah për krah për momentin ndërsa fotografët u larguan. De Niro buzëqeshi disa herë drejt kamerës, ndërsa ishte i veshur me pantallona të zeza me një xhaketë sportive blu të errët mbi një bluzë të hapur.
Ndonjëherë, të dy yjet mund të shiheshin duke buzëqeshur ndërsa bisedonin mes tyre nën qendër të vëmendjes në tapetin e kuq. Megjithëse The Godfather II (1974) nuk e tejkaloi filmin origjinal komercialisht, ai vazhdoi të bëhej filmi me fitimet më të larta të Paramount Pictures të vitit 1974, duke fituar në fund 93 milionë dollarë në arkat botërore me një buxhet prej 13 milionë dollarësh.
Ai shërbeu si një vazhdim dhe një paraardhës i “The Godfather” (1972) duke u gërshetuar midis pasojave të filmit origjinal dhe historisë se si dhe pse Vito Corleone emigroi nga Siçilia në SHBA dhe ngritja e tij si themelues të ndërmarrjes së tij familjare në New York City.
Filmi u nominua për njëmbëdhjetë çmime Oscar, duke fituar gjashtë prej tyre, duke përfshirë filmin më të mirë.