Vrasja e shqiptarit Bledar Muça në Antwerp të Belgjikës, i njohur si britaniku nuk u la jashtë vëmendjes as nga media e njohur britanike Daily Mail, e cila i ka kushtuar një investigim linjës të trafikut të drogës që vjen nga Kolumbia në Evropë.
Britaniku i rremë, Muça u bë viktimë e pazareve të drogës dhe kjo media jep në detaje se si ky qytet-port belg nga një vend i diamanteve po kthehet në kryeqytetin e Evropës për trafikimin e kokainës.
Gjithashtu jepet alarmi se grupet kriminale kanë ngritur një sistem korruptimi të të gjithë zyrtarëve dhe të punonjësve të portit për të lehtësuar trafikimin. Në rast të refuzimit atëherë ata duhet të përballen me kërcënimet e ndryshme.
Më poshtë artikulli i Daily Mail
Një gangster shqiptar me një pasaportë të rreme britanike u qëllua për vdekje jashtë shtëpisë së tij në Antwerp mes një lufte të përgjakshme për kontrollin e tregtisë fitimprurëse të drogës në qytetin belg, i cili e ka kthyer atë në “kryeqytetin e kokainës” në Evropë.
Bledar Muça, u qëllua gjashtë herë teksa kthehej në banesën e tij të shtunën mbrëma, pak metra larg një stacioni policie, nga dy vrasës me pagesë, të cilët janë ende në arrati me autoritetet që pretendojnë se ajo kishte të gjitha indiciet të një vrasjeje me porosi.
Mucca, 39 vjeç, i kapur në kamerat e CCTV në 2016 duke përdorur një pistoletë për të qëlluar ndaj policisë, kishte qenë në Antwerp për dy vitet e fundit duke vepruar si një anëtar kyç i një bande shqiptare të drogës në qytetin port, i cili është shfaqur si epiqendra e kontrabandës së kokainës nga Britania dhe pjesa tjetër e Evropës nga Amerika e Jugut.
Tradicionalisht e njohur për tregtimin e diamanteve, Antwerp po pushtohet nga gangsterët shqiptarë me rrugët e qytetit të mbushura me para, ndërsa policia lufton para një betejë të humbur për të ndaluar kartelet e drogës.
Paratë e gjeneruara nga industria e kokainës me shumë miliardë paund kanë korruptuar ata në pozita të fuqishme me një gamë të gjerë zyrtarësh publikë të arrestuar.
Raundi i fundit i arrestimeve përfshinte një kryeinspektor të akuzuar se u kishte dhënë informacion bandave kriminale dhe madje edhe një administrator spitali i dyshuar për kërkimin e adresave për punonjësit e bankës së të akuzuarve që mund të korruptoheshin me pagesa korruptive.
Gangsterët si Muça synojnë ata që janë në pozita të pushtetit duke i rrëmuar në çdo aspekt të jetës së tyre, pavarësisht nëse janë në borxhe dhe nëse kanë humbur çdo pagesë e këstit të një kredie, të cilët mund të jenë të dobët ose të korruptuar ndaj ofertave të parave.
Vrasja e Muçës në rrugët e paligjshme të Antwerp-it hedh dritë mbi problemin e trafikut të kokainës në qytet, i cili është përshkruar si një ‘cunami’ që e ka goditur atë me korrupsion dhe dhunë endemike pasi paratë e drogës përdoren për të ‘blerë’ policinë, doganierët dhe punonjësit e portit, për të mundësuar lulëzimin e tregtisë ilegale.
Vitin e kaluar u gjet një rekord prej 90 tonësh kokainë me vlerë 13 miliardë euro në portin e përhapur të Antwerp-it, por konfiskimet, të cilat janë më të lartat në Evropë mendohet se përbëjnë vetëm dhjetë për qind të kokainës së trafikuar nëpër qytet.
Dhuna ka shpërthyer në qytet me sulme me granata dhe të shtëna me makinë, por zyrtarët lokalë pohojnë se shqetësim më i madh është mënyra se si fluksi i parave të kokainës ka goxha impakt në qytet.
Ky është momenti kur dogana zbuloi një sasi kokaine, pjesë prej 90 tonësh të gjetur vitin e kaluar.
Bart De Wever, kryebashkiaku i Antwerp protestoi duke deklaruar se biznesmenë të pasur të mbështetur nga paratë e drogës, po kërkonin të depërtonin dhe të ndikonin në politikën e Antwerpen.
Një zyrtar ligjor përshkroi se si ‘dyqanet dhe berberët qëndrojnë bosh’, por në letër, regjistrojnë fitime të mëdha ndërsa çmimet e pronave në Antwerp po rriten gjithashtu për shkak të parave nga tregtia e drogës, duke nxjerrë jashtë loje klientët e ligjshëm.
Vitin e kaluar, De Wever u vu nën mbrojtjen e policisë 24/7 pas pretendimeve se bandat e drogës donin ta vrisnin atë.
Ai tha për MailOnline: ‘Antwerp është porti pika e parë i për tregtinë evropiane me Amerikën. Ne jemi krenarë për këtë marrëdhënie të fortë tregtare, e cila krijon lidhje të ngushta midis qytetit tonë dhe Amerikës Latine. Vitet e fundit, megjithatë, trafiku i kokainës është rritur në mënyrë eksponenciale. Pasojat e kësaj janë shumë të prekshme, veçanërisht për qytetet portuale.’
Ai shtoi: “Dhe për fat të keq, vendet burimore si Kolumbia vuajnë gjithashtu pasojat. Ndikimi i krimit të organizuar dhe parave kriminale po minon strukturën e shoqërisë sonë.’
Qyteti është i mbushur me drogë të importuara nga Amerika e Jugut dhe transportuar nëpër Evropë.
Antwerp – i shtrirë mbi 47 mijë katrorë – është shfaqur si epiqendra e tregtisë së kokainës në Evropë, pjesërisht për shkak se ka qenë prej kohësh një port, si porta për mallrat e importuara në Evropë nga Amerika e Jugut.
Lidhjet e saj ekzistuese të transportit nënkuptonin që kartelet kolumbiane të drogës vendosën gjithnjë e më shumë ta përdorin atë si një qendër globale për të importuar kokainë të destinuar për tregjet fitimprurëse në Evropë, Rusi dhe Lindjen e Mesme.
Rritja e ofertës po plotëson gjithashtu kërkesën në rritje për kokainë në Evropë, ku shihet gjithnjë e më shumë si më e pranueshme shoqërisht. Goditjet ndaj baronëve të drogës në SHBA, ku kërkesa për kokainë lulëzoi që nga vitet 1980, kanë çuar gjithashtu në kartele që kërkojnë tregje të reja.
Operacionet e përsosura të gangsterëve të aftë për të korruptuar punëtorë dhe zyrtarë për të ndihmuar në lëvizjen e kokainës nga Antwerp, e kanë bërë qytetin edhe më tërheqës për kartelet.
Pozicioni i saj i përshtatshëm, pranë Holandës, ku pjesa më e madhe e kokainës së importuar pritet dhe paketohet përpara shpërndarjes, është gjithashtu një faktor.
Pjesa më e madhe e zonës së portit përshkohet nga rrugë të hapura për publikun, duke e bërë më të lehtë për bandat e drogës të përpiqen të rekrutojnë punëtorë ndërsa shkojnë për në punë dhe kthehen.
Kristian Vanderwaeran, Drejtor i Përgjithshëm i Doganave të Belgjikës tha se bandat ndërkombëtare po shpenzonin “shuma të mëdha” në përpjekje për të siguruar informatorë dhe për të korruptuar politikën lokale, pavarësisht konfiskimeve rekord të kokainës.
Kristian Vanderwaeran, Drejtor i Përgjithshëm i Doganave të Belgjikës tha se bandat ndërkombëtare po shpenzonin ‘shuma të mëdha’ në përpjekje për të krijuar informatorë dhe për të korruptuar politikën lokale, pavarësisht konfiskimeve rekord të kokainës.
MailOnline kaloi gati dy orë rreth portit javën e kaluar, duke u ndalur për të ekzaminuar malet gjigante të kontejnerëve të transportit, pa u sfiduar një herë.
Burimet zbuluan se punëtorët kanë akses në të kaluarën në kafenenë De Bus e cila është në zemër të portit dhe është ndërtuar brenda “skeletit” të një autobusi tradicional britanik të kuq, me një shenjë destinacioni për East Grinstead.
Zyrtarët e zbatimit të ligjit dhe punëtorët në portin e Antwerp-it janë shënjestruar nga bandat e drogës me shuma të mëdha parash në këmbim të dhënies së informacionit ose në favor të lejimit të kalimit të kontejnerëve të ngarkuar me tonë kokainë.
Sipas burimeve në port me të cilat foli MailOnline, trafikantët ofrojnë çdo gjë nga 50,000 deri në 80,000 paund cdo herë.
Disa operatorë vinçash mendohet se janë paguar në mënyrë të paligjshme mijëra euro për të fshehur kontejnerët që mbanin ngarkesat e drogës ose për të shkëmbyer ato që përmbajnë kokainë me ato legjitime përpara se të bëhen sekuestrimet.
Oficerët e doganave përshkruajnë një taktikë të preferuar të stilit të “Kalit të Trojës”, ku kontrabandistët fshihen për ditë të tëra në kontejnerë të ruajtur në doket përpara se të dalin për të marrë kokainën, me stafin e portit që i ndihmon ata.
Problemi është bërë aq i rëndë sa CEPA, shoqata për punonjësit e portit të Antwerp publikoi një video në lidhje me rreziqet e anëtarëve të saj duke u afruar dhe ofruar ryshfet.
Videoja e animuar paralajmëron stafin që të shmangë veshjen e veshjeve që mund t’i identifikojnë ata si punonjës porti kur janë jashtë punës dhe të shmangin të folurit për punët e tyre në vende si bare dhe restorante. Gjithashtu u thotë atyre që të jenë të vetëdijshëm për njerëzit që përpiqen të fillojnë biseda me ta dhe të paraqesin kërkesa për miqësi nga profile të rreme të mediave sociale.
Vitin e kaluar, pas një serie bastisjesh si pjesë e Operacionit Sky, një nga operacionet më të mëdha kundër drogës në Belgjikë, një rrjet zyrtarësh të korruptuar u zbulua shumë prej tyre me akses në bazat e të dhënave qeveritare të të dhënave personale të të gjithë qytetarëve belgë.
Të tjerë të arrestuar përfshinin punëtorë në dok, si operatorë vinçash, shkarkues dhe të përfshirë në administrimin e transportit detar.
Më shumë se 200 shtëpi u bastisën njëkohësisht në të gjithë Belgjikën me 48 të dyshuar të arrestuar, duke përfshirë tre avokatë në Antwerp dhe nëpunës civilë. Gjithashtu u sekuestruan sasi të mëdha parash, diamante, bizhuteri, makina luksoze dhe armë, si dhe uniforma të rreme policie.
Të arrestuarit përfshinin oficerë doganor që merren me sigurinë në zhdoganime që i lejonin ata të shihnin se cilat kontejnerë në port ishin identifikuar si potencialisht me kokainë.
Disa u tha se ishin të infiltruar të cilët ishin në mesin e 341 oficerëve shtesë doganorë të marrë si rezultat i kontrolleve të shtuara të nevojshme pas Brexit. U pretendua në atë kohë se oficerët kishin marrë para për informacione, të cilat mundësonin shkëmbimin e kontejnerëve me kontejnerë të ligjshëm përpara se të bëheshin konfiskimet.
Një nga arrestimet më të profilit të lartë ishte ai i një kryeinspektori në policinë belge, i njohur vetëm si ‘Dario L’ për shkak të ligjeve të rrepta të privatësisë në Belgjikë, një bodybuilder 30-vjeçar, i cili u akuzua se kishte dhënë informacion nga bazat e të dhënave të policisë. tek një bashkëpunëtor i cili më pas ua kaloi bandave të drogës. Ai dhe bashkëpunëtori i tij ‘Alain D.R.’ akuzohen për pjesëmarrje në organizatë kriminale, korrupsion dhe nxjerrje të sekretit profesional.
Dhjetë punëtorë nga firmat e transportit detar, si dhe kompanitë e spedicioneve dhe të sigurisë në port u arrestuan gjithashtu pasi u analizuan mesazhet që tregonin se punonin me kriminelët e drogës. Një punëtore portuale – një 28-vjeçare anëtare e stafit në firmën e transportit MSC e njohur vetëm si ‘P.C.’ u akuzua se u kishte dhënë informacion gangsterëve të lidhur me trafikun e 1.3 ton kokainë.
Në mesin e të arrestuarve ishte edhe ‘Natalie D’, 41 vjeç, një zyrtare në zyrën e taksave të Belgjikës dhe ‘Femke G’, një administratore spitali, i cili përdorej nga bandat e drogës për të kërkuar adresat e punonjësve të portit, në mënyrë që ata të vizitoheshin dhe t’u ofronin pagesa korruptive, ose kërcënohen nëse nuk pranonin që të bashkëpunonin për ngarkesat e kokainës.
Prokurorët kërkojnë që 24-vjeçarja të dënohet me 18 muaj burg, pavarësisht pretendimeve të saj se nuk ishte anëtare e një organizate kriminale.
Njëri tha gjatë një seance gjyqësore: ‘Kërkimi i një adrese duket i padëmshëm, por njeriu duhet të kuptojë se ju shkaktoni shumë vuajtje të pafajshmëve.’
Kristian Vanderwaeran, Drejtori i Përgjithshëm i Doganave të Belgjikës tha se bandat ndërkombëtare po shpenzonin ‘shuma të mëdha’ në përpjekje për të siguruar informatorë dhe për të korruptuar politikën lokale, pavarësisht konfiskimeve rekord të kokainës.
Ai tha në fillim të këtij muaji: ‘Ata shohin të dobëtit, më të varfërit, ata që kanë probleme privatisht, ata që shpenzojnë shumë para.’
Nordin El Hajjioui, 34 vjeç, dyshohet se është një bos i madh në industrinë e drogës në Antwerp. Kryeprokurori i Antwerp Franky De Keyzer e krahasoi luftën kundër bandave të drogës si një “lojë si macja me miun” ku kriminelët luftojnë për të qëndruar një hap përpara ligjit.
34-vjeçari, i cili ka lindur në qytet dhe tani jeton në Dubai, e ku deri më tani ka arritur t’i rezistojë përpjekjeve për ta dëbuar atë në Belgjikë. I njohur si ‘Dikke Nordin’ ose ‘Fat Nordin’, ai ka një njoftim të kuq të Interpolit kundër tij ku thuhet se ai kërkohet për vepra penale të armëve dhe drogës dhe pjesëmarrje në një organizatë kriminale ‘si person drejtues’.
Joris Van Der Aa, i cili raporton mbi tregtinë e drogës në Antwerp si gazetar dhe kolumnist në Gazaet Van Antwerpen, tha për MailOnline se trafikantët ishin gjithmonë në vëzhgim për punëtorët dhe njerëzit në zbatimin e ligjit që ishin të varfër, në borxhe ose kishin dobësi të tjera.
Ai tha: “Ata (kriminelët) do të paraqiten në bare në port për të folur me punëtorët, por gjithashtu përdorin Facebook dhe Instagram për të rekrutuar. Dhe disa grupe thjesht përdorin dhunën për t’i detyruar që të bashkëpunojnë me ta.
“Ata kanë nevojë për dikë që mund të gjejë një kontejner në terminal. Ju duhet një shofer vinçi që mund të vendosë kontejnerin tuaj të Amerikës së Jugut pranë një kontejneri të BE-së, i cili është gjithashtu në pronësi të kriminelëve. Pastaj ata mund të zhvendosin kokainën midis kontejnerëve. Kontejnerët e BE-së nuk kontrollohen kurrë sepse nuk kalojnë kufijtë.’
Ai shtoi: “Burgjet tona janë të mbushura me shoferë vinçash dhe shkarkues që u korruptuan nga mafia e kokainës. Punonjësit e portit arrestohen pothuajse çdo javë”.
Johan Vermant, një zëdhënës i kabinetit qeverisës të Antwerpit, tha për MailOnline: “Infiltrimi brenda sektorit publik dhe kompanive private, si kompanitë e anijeve dhe porteve, vijnë me shumat e parave kriminale që shoqërojnë trafikun e drogës dhe ndikimin e krimit të organizuar”. Është historia e njohur ajo e frikësimit dhe korruptimit, ku njerëzit kryesor kërcënohen ose korruptohen – dhe shpesh dhe një kombinim i të dyjave.’
Ai shtoi: “Kemi parë arrestime në kompani private, shërbime doganore dhe policore, departamente gjyqësore dhe administrative dhe shërbime ligjore si avokatët. Infiltrimi është shkak për shqetësim, prandaj prej vitesh kërkojmë rritjen e ndërgjegjësimit për këtë çështje”.
Pjesa më e madhe e kokainës që dërgohet në Antwerp besohet të jetë nga Kolumbia, ku kartelet e drogës kanë shënjestruar Evropën si ‘destinacionin kryesor’ të tyre, pasi ata e shohin tani si një treg më fitimprurës se SHBA-ja.
Antwerp tradicionalisht ka gëzuar lidhje historike tregtare me Amerikën e Jugut, duke importuar një sërë mallrash nga qymyri dhe mineralet te kafeja dhe lëngu i portokallit, gjë që e bën më të lehtë fshehjen e kokainës brenda tyre.
Zyrtarët e zbatimit të ligjit pretendojnë se pjesa më e madhe e kokainës që dërgohet përmes Antwerp përpunohet më pas në Holandë, nga ku shpërndahet në të gjithë Evropën./ Daily Mail/m.j